• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

snabbsmskredit.se, är dessa igång

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Ringer de här upp eller skickar de bara mail?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Detta är nog bluff!

Sökte förra veckan, tyst, tyst, tyst, inte något svar.
Inga kontaktuppgifter på hemsidan.
Skulle inte förvåna mig om det dyker upp en faktura på 79kr.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
akta, akta..

hej!
Hade ett lån hos snabbsmskredit. Det funkade bra, men jag råkade ut för en olycka och betalade några dagar försent. 1000:- spänn i bara förseningsavgift!!!!! Men hallå, snacka om sista gången jag lånar där..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Olagligt

Det är olagligt att ta ut en sådan avgift så slå en pling till datainspektionen och konsumentverket
 

F.A.

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
26 November 2011
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
hej!
Hade ett lån hos snabbsmskredit. Det funkade bra, men jag råkade ut för en olycka och betalade några dagar försent. 1000:- spänn i bara förseningsavgift!!!!! Men hallå, snacka om sista gången jag lånar där..

Är väl rätt länge sedan de körde med så hög försenigsavgift? Råkade själv ut för den, men det räckte med ett mejl till dom så behövde jag "bara" betala 350 spänn istället.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag betalade i alla fall

Är väl rätt länge sedan de körde med så hög försenigsavgift? Råkade själv ut för den, men det räckte med ett mejl till dom så behövde jag "bara" betala 350 spänn istället.

jag vet inte.... jag betalade i alla fall. ville inte hamna hos kronofogden.. sved gjorde det i alla fall.. aldrig mer smssnabbkredit.. fy fan
 

supersessa

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
27 November 2011
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
en patetisk lösning..

skickade mindre glada mail till snabbsmskredit. det slutade med att jag fick lånet förlängt istället, eftersom jag redan hade betalat in den dyra förseningsavgiften. men vad tjänar jag på det? jag har redan betalat in 1500:- på en faktura på 2500. Nu har jag fått en ny faktura på 2500 som ska vara betald i mars nästa år. Jag har lånet utan ränta dessa månader. Men jag ska ju ändå betala 2500 så sammanlagt har jag betalt 4000:-.

Va e de för lösning? tror de att jag vill ha deras lån hängande över mig i flera månader? skulle inte tro det.. betalar in deras pengar i morgon o sen kan de dra.....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp